skip to Main Content

Retourneren

Je hebt 14 dagen de tijd vanaf de dag dat je de bestelling hebt ontvangen om de bestelde producten te retourneren. Als je daarvoor kiest moeten wij binnen die tijd het retourformulier per email van je hebben ontvangen. Het retourformulier kun je vanaf deze pagina downloaden en vervolgens mailen. In plaats van het retourformulier kun je er ook voor kiezen een email te sturen waarin je aangeeft te willen retourneren. Vermeld duidelijk je naam, adres, woonplaats en bestelnummer. Gebruik voor het aanmelden van een retournering het email adres: info@evyanne.nl. Je ontvangt vervolgens van ons een bevestigingsmail en een verzendinstructie. Hierna stuur je het product (resp. de producten) zo snel mogelijk terug, maar uiterlijk binnen 14 dagen vanaf de dag nadat je het retourformulier of de email hebt verzonden.

De kosten van terugzending zijn voor eigen rekening. Nadat wij de retourzending hebben ontvangen, worden het aankoopbedrag én de in rekening gebrachte verzendkosten zo spoedig mogelijk aan je overgemaakt. hiervoor worden dezelfde bankgegevens gebruikt als waar de betaling mee gedaan is. Als je een gedeelte van een bestelling terugzendt, wordt de helft van de verzendkosten terugbetaald.

Gedurende de bedenktijd mag je het product slechts hanteren en inspecteren zoals je dat in een winkel zou mogen doen. Het product moet in de originele staat en verpakking worden terug gezonden en op zodanige wijze ingepakt worden dat schadevrije bezorging zoveel mogelijk gegarandeerd is. De te retourneren producten moeten voorzien zijn van labels en in de originele verpakking zitten. Geretourneerde producten worden niet teruggenomen indien: de producten beschadigd, gebruikt en/of gewassen zijn.

Klik hier om het retourformulier te downloaden

Ruilen

Wil je graag toch een andere kleur en/of maat dan is er de mogelijkheid om te ruilen. Ruilen kan eveneens binnen 14 dagen vanaf de dag dat je de bestelling hebt ontvangen. Hiervoor stuur je een mail naar info@evyanne.nl. Geef duidelijk aan welk product (resp. producten) je wilt ruilen. Ook voor ruilen geldt dat de producten niet beschadigd, gebruikt en/of gewassen zijn. Bij ruilen worden de verzendkosten voor het nieuw te verzenden product eenmalig niet in rekening gebracht. Het terugzenden van het te ruilen artikel is voor eigen rekening.

Klachten

Alle producten worden met de grootst mogelijke zorg gemaakt en verzonden. Als je toch een klacht hebt over een product, neem dan per mail of telefoon contact op zodat er naar een oplossing kan worden gezocht.

Back To Top